شناسه خبر : 108488
شنبه 28 بهمن 1402 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این هفته درگلزارشهدای بهشت زهرا(س) چه خبر بود؟/تصاویر

همزمان با آخرین پنجشنبه بهمن ماه سال جاری، با حضور مردم ، ایثارگران و خانواده شهدا، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در قطعات مختلف گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با ...

فاش نیوز - در آخرین پنجشنبه بهمن ماه مراسم بزرگداشت شهدا در برخی از قطعات بهشت زهرا(س) برگزار شد.

همزمان با آخرین پنجشنبه بهمن ماه سال جاری، با حضور مردم، ایثارگران و خانواده شهدا، مراسم نکوداشت یاد و خاطره شهدا در قطعات مختلف گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با شکوه خاصی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ما در اولین برنامه، مراسم اربعین شهادت داشنجو معلمِ جهادگر، شهید "فائزه رحیمی" از شهدای حمله تروریستی گروهک داعش در مسیر برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در قطعه 28 برگزار شد.

در این برنامه که خانواده شهیده رحیمی، ایثارگران و مردم شهیدپرور حضور داشتند، اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ به سخنرانی پرداخت و مداحان اهل بیت نیز به مدیحه‌سرایی پرداختند.

دانشجومعلم شهیده "فائزه رحیمی"، متولد مرداد ۱۳۸۲، ساکن یکی از برج‌های منطقه ۲۲ تهران که در کنکور سال ۱۴۰۰ در رشته امور تربیتی، پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران قبول شده بود.

همچنین در قطعه 26 نیز مراسم بزرگداشت نهمین سالگرد شهادت مدافع حرم آل‌الله شهید "محمدهادی ذوالفقاری" با حضور مشتاقان، خانواده شهید و جمعی از جانبازان و ایثارگران برگزار شد که در این برنامه نیز خواهر دانشمند هسته‌ای شهید "مصطفی احمدی روشن" به ایراد سخن پرداخت و دو تن از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز مداحی کردند.

گفتنی است شهید محمدهادی ذوالفقاری در سیزدهم بهمن سال ۱۳۶۷ به دنیا آمد و در ۲۶ بهمن سال ۹۳ در دفاع از حرمین عسگریین در سامرا به شهادت رسید و طبق وصیت‌اش پیکر او را در کاظمین و سامرا و نجف طواف داده و در وادی‌السلام نجف دفن شد. مزار یادبود شهید ذوالفقاری در قطعه 26 و در جوار "شهید ابراهیم هادی" قرار دارد.

|| تصاویر از جانباز محسن الله‌دادی

اینستاگرام
نام.شان.جاویدان. ..«روحشان»شاد»
چه گزارش قشنگی. مختصر، مفید و جذاب. سپاسگزارم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi